پرتالـ تفریحی و سرگرمی گنبدی ها
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود نرم افزار Internet Download Manager v6.07.16 Final

 
دانلود نرم افزار Internet Download Manager v6.07.16 Final
| دانلود رایگان پر سرعت ترین و محبوب ترین نرم افزار مدیریت دانلود فایل از اینترنت |

این صفحه را به اشتراک بگذارید

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 6 اسفند 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار PGWare PcBoost 4.1.23.2012

    PGWare PcBoost

    PGWare PcBoost نام برنامه ای است که با نصب آن بر روی ویندوز خود می توانید نرم افزار ها و بازی های مورد علاقه خود را با سرعت بیشتری اجرا نموده و از خطاهایی که به دلیل سرعت پایین اجرا به وجود می آیند جلوگیری نمایید .گاهی اوقات برخی از اپلیکیشن ها به میزان بسیار پایینی از پردازشگر رایانه ( CPU ) استفاده می کنند در حالی که بخش زیادی از قدرت پردازشگر بدون استفاده می ماند . PGWare PcBoost با اختصاص دادن بخش هایی از قدرت سی پی یو که بدون استفاده مانده است به برنامه های در حال اجرا سرعت آنها را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد . بدین ترتیب با بهینه شدن این بخش حساس کامپیوتر می توانید بازی ها و نرم افزارهای سنگین خود را بسیار روان تر از قبل اجرا نمایید .

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

    .: ادامه مطلب :.

    4Videosoft PDF Converter Ultimate 3.0.28 Portable - دانلود نرم افزار تبدیل پی دی اف

    نرم افزار - تبدیل فرمت

    PDF Converter نرم افزاری کم حجم و قابل حمل شرکت 4Videosoft از سایت دانلود رایگان نرم افزار است که به شما این امکان را میدهد تا اسناد PDF خود را به فایل های Word, TEXT و یا عکس بدون نقصی تبدیل کنید. همچنین این نرم افزار تبدیل PDF به فرمت های خروجی TXT, Word, RTF, JPEG, PNG, GIF, BMP, PCX, TGA, TIFF و ... به خوبی پشتیبانی میکند و فایل های تبدیل شده 100% با نرم افزار ادوبی سازگاری کامل دارد. از قابلیت های دیگر این برنامه تبدیل پی دی اف پشتیبانی چند زبانه آن است و سرعت و کیفیت در تبدیل همراه با تبدیل جداول، تصاویر، کد ها و ... از مزیت های این نرم افزار تبدیل فرمت است که میتواند مورد توجه قرار گیرد.

    4Videosoft PDF Converter Ultimate 3.0.28 Portable - دانلود نرم افزار تبدیل پی دی اف

    ویژگی های نرم افزار تبدیل PDF

    • تبدیل PDF به سند Word، TXT و فایل های تصویری
    • ذخیره و تبدیل با نهایت کیفیت
    • پشتیبانی از فرمت های خروجی TXT, Word, RTF, JPEG, PNG, GIF, BMP, PCX, TGA, TIFF و ...
    • تبدیل یک یا چند صفحه دلخواه از سند PDF
    • سازگاری کامل با نرم افزار شرکت ادوبی
    • تنظیم نوع رنگ، کیفیت، وضوح تصویر و ... قبل از تبدیل
    • پشتیبانی از زبان های مختلف و قابل حمل بودن

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:نرم افزار تبدیل پرسپولیس استقلال,
  • دانلود مجموعه آیکون های زیبا با طرح آبی

    http://dl.takmob.net/user1/mohsen/Picture%20Post/3218.jpg




     

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: سه شنبه 17 آبان 1390برچسب:,
  • افزایش سرعت در ویندوز7

     

    آموزش ویندوز هفت آموزش ویندوز 7

    یکی از مشکلات شایع در سیستم‌های تحت ویندوز، کند بودن سرعت بالا آمدن و راه‌اندازی آن است. به طوری که پس از روشن کردن سیستم، زمان زیادی صرف ورود به ویندوز و بارگذاری کامل صفحه دسکتاپ می‌شود. این موضوع در کامپیوترهای قدیمی و سیستم‌هایی که دارای نرم‌افزارهای نصب شده زیادی هستند بیشتر به چشم می‌خورد. بسیاری از کاربران برای حل این مشکل از طریق تنظیمات msconfig به خالی کردن برنامه‌های اجرا شده در Startup میپردازند. این راه مفید است اما همواره نمی‌تواند کافی باشد. در صورتی که از ویندوز ویستا یا 7 استفاده می‌کنید و با این مشکل روبرو هستید، بایستی بدانید در این دو ویندوز قابلیتی به نام Windows Boot Performance Diagnostics نفهته است که بسیاری از کاربران از آن بی‌خبرند. با فعال نمودن این ابزار، ویندوز به طور اتوماتیک موانعی که باعث کاهش سرعت بالا آمدن ویندوز می‌شود را به طور اتوماتیک تشخیص داده و آنها را رفع می‌کند. در این ترفند قصد داریم به معرفی این قابلیت مفید بپردازیم.

     

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: سه شنبه 17 آبان 1390برچسب:,
  • نظرات (2) نرم افزار فشرده ساز قدرتمند WinArchiver 2.6 قابل حمل


    نرم افزار WinArchiver 2.6 ابزاری پیشرفته و قابل اعتماد به منظور اجرا، ساخت و مدیریت فایل های آرشیوی می باشد. از انواع مختلف فرمت های آرشیوی مانند zip ،rar ،۷z ،iso و سایر فرمت های مشهور پشتیبانی می کند. به علاوه به کمک این نرم افزار می توان فایل آرشیو را بر روی یک درایو مجازی مانت کرد. WinArchiver از انواع فایل ها پشتیبانی می کند.

     قابلیت های کلیدی نرم افزار WinArchiver:
    - پشتیبانی از انواع فرمت های معروف فایل های آرشیو
    - اجرا و استخراج فایل های آرشیو
    - ساخت فایل با فرمت های zip ،۷z ،iso ،mzp از روی فایل های موجود در هارد دیسک
    - ویرایش فایل های آرشیو
    - پشتیبانی از نام های فایل یونی کد
    - قابلیت مانت کردن فایل آرشیو بر روی درایو مجازی
    - پشتیبانی از Windows Explorer
    - پشتیبانی از چند حجمی، رمزنگاری و …
    - و …

     


     

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:,
  • Kingsoft Office Suite 2012 8.1.0.2942 - نرم افزار کینگ سافت آفیس رایگان 2012

    نرم افزار - کاربردی

    Kingsoft Office Suite 2012 یک نرم افزار آفیس رایگان کامل و کاربرپسند برای ویندوز است که در سایت دانلود نرم افزار رایگان به اشتراک گذاشته شده است. ایجاد، مشاهده و ویرایش اسناد شخصی و تجاری از ویژگی های اصلی این نرم افزار می باشد. Kingsoft Office Suite 2012 شامل Kingsoft Writer, Kingsoft Presentation, Kingsoft Spreadsheet است که با آخرین فرمت های مایکروسافت آفیس سازگار می باشند.
    Kingsoft Office Writer 2012 قطعا یکی از بزرگترین نرم افزار ها برای ایجاد اسناد حرفه ای است. این نرم افزار می تواند که فایل های مایکروسافت ورد را باز کرده و همچنین فایل های ایجاد شده در خود نرم افزار را به فرمت مایکروسافت ورد ذخیره کند. در این نرم افزار قابلیت های گنجانده شده است که در مایکروسافت آفیس نیز در دسترس نمی باشد، از جمله ی این قابلیت ها: تبدیل کردن به فایل های پی دی اف، سوییچ کردن در بین اسناد با استفاده از تب ها، نوار ابزار گوگل و ...

    Kingsoft Office Suite 2012 8.1.0.2942 - نرم افزار کینگ سافت آفیس رایگان 2012

    برنامه Kingsoft Office Presentation 2012 می تواند به شما کمک کند تا اسناد چند رسانه ای قابل ارائه خود را با راه های خلاقانه ای برای مشاهده ی مشتریان خود ایجاد کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا فایل های پاورپوینت مایکروسافت آفیس 2003 و 2007 را باز و حتی آنها را ویرایش نماید و همچنین اسناد تولید شده خود را با آن فرمت ها ذخیره کند. این نرم افزار کاملا با پاورپوینت مایکروسافت آفیس سازگار بوده و همچنین قابلیت ذخیره سازی به صورت پی دی اف را نیز دارد.
    نرم افزار کاربردی Kingsoft Office Spreadsheets 2012 به مانند برنامه اکسل مایکروسافت آفیس می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود که فایل های اکسل مایکروسافت آفیس را باز و ویرایش کنید و فایل های ساخته شده توسط نرم افزار را با آن فرمت ها ذخیره سازی نمایید. این نرم افزار شامل بسیاری از توابع و فرمول و آرایه ها می باشد که کار شما را در مدیریت و تجزیه و تحلیل و محاسبه داده ها بسیار ساده تر و سریع تر می نماید. با استفاده از این نرم افزار می توانید هشت نوع رمزنگاری که گشودن آنها بسیار دشوار است را بر روی صفحات گسترده شما قرار دهد. بنابراین امکان کپی، تغییر و یا چاپ تا حد زیادی کم خواهد شد.

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:,
  • GOM Player 2.1.33.5071 - نرم افزار اجرا کننده تمام فایل های ویدئویی و صوتی

    نرم افزار - نرم افزار چند رسانه ای

    GOM یک نرم افزار رایگان که برای پخش تمامی فایل های صوتی و تصویری به کار گرفته میشود. بوسیله این برنامه قدرتمند شما دیگر نیازی به کدک های جداگانه ندارید. این برنامه فرمت های ویدیویی از قبیل AVI, AFS, DAT, MPEG, DivX, MP4, 3GP و دیگر فرمت های موجود را با کیفیت بالا پخش میکند. از مزیت های دیگر این برنامه میتوان به پخش فایل های ناقص AVI اشاره کرد و همچنین جستجوی کدک های جدید از اینترنت از مزایای مفید این برنامه به حساب می آید.
    این برنامه چند رسانه ای در عین حال ساده ولی بسیار قدرتمند است. شما با زدن تنها کلیک F1 میتوانید این نرم افزار را بروز رسانی کنید تا مشکلات آن رفع و از کدک های جدید آن بهره ببرید. سایت دانلود نرم افزار رایگان این برنامه اجرای تمام فایل های ویدئویی و صوتی دانلود GOM Player را به اشتراک عموم می گذارد.

    GOM Player 2.1.33.5071 - نرم افزار اجرا کننده تمام فایل های ویدئویی و صوتی

    ویژگی های جدید نرم افزار GOM Player

    • دارای محیطی زیبا و کار پسند
    • قابلیت جستجوی کدک های جدید از اینترنت
    • قدرت بالا در پخش فیلم های حجیم و گرافیکی
    • قابلیت گرفت عکس از دسکتاپ (اسکرین شات)
    • پشتیبانی از فرمت های چند رسانه ای مانند: AVI, MPG, MPEG
    • رسانه های ویندوز مانند: WMV, ASF, ASX
    • امکان پخش فایل های ناقص یا مخرب در حد امکان
    • دارای لیست خودکار و پخش مجدد
    • سفارشی کردن نور و روشنایی و کنتراست در فیلم
    • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:,
  • Audio4fun AV Voice Changer Software DIAMOND v7.0.29 ابزاری برای تغییر صدا

    تغییر صدا ! امروزه یکی از بهترین سرگرمی های کاربران تغییر صدا می باشد. این کار ممکن تنها با هدف سرگرمی انجام شود و کاه ممکن است با هدف خاصی صورت گیرد. به عنوان مثال شما در یک گفتگوی اینترنتی به هر دلیلی این قصد را دارید تا خود را به جای جنس مخالف خود معرفی کنید طرف مقابل برای اطمینان از صحت گفتار شما درخواست گفتگوی صوتی را می نماید و در این مرحله از کار شما با مشکل مواجه می شوید. یا در مثالی دیگر شما قصد دارید تا بر روی یک فیلم صدا گذاری نمایید، به کمک تغییر صدا شما می توانید به جای چندین شخصیت فیلم گفتگو کنید. تغییر صدا یکی از مواردی است که گاه به طور محسوس و گاه به صورت نامحسوس برای کاربران به نوان یک نیاز محسوب می شود. برای تغییر صدا می توان از نرم افزارهایی که برای این منظور طراحی شده اند استفاده نمود. این نرم افزارها به کاربران این توانایی را می دهند تا به وسیله ابزار موجد در این نرم افزارها صدای خود را تغییرا داده و افکت های صوتی را بر روی صدای خود اعمال کنند.

    در این مطلب با معروفترین نرم افزار تغییر صدا آشنا خواهید شد.

     

    AV Voice Changer نام مشهورترین ابزار در زمینه تغییر صدا می باشد. کاربران به کمک این نرم افزار می توانند به راحتی صدای خود را تغییر داده و به شکل زن ، مرد و یا یک کودک تبدیل کنند.  این نرم افزار از امکانات متعددی برخوردار می باشد که این امکانات و ابزار، اختیارات مناسب و کاملی را برای کاربران فراهم می کند تا به راحتی بهترین حالت تغییر صدای خود را انجام دهند. این نرم افزار محصولی از Audio4fun می باشد.

     

    از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    - کاربرد آسان و کاملا گرافیکی با تنظیمات پیشفرض در بهترین حالت

    - سازگاری با تمامی برنامه ها و مرورگرهای اینترنتی
    - کیفیت و شفافیت بالای صدای تغییر یافته

    - دارای ابزار مقایسه صدا
    - تبدیل صدای شما به صدای مرد ، زن و بچه در حالات مختلف ( شاد ، عصبانی ، ناراحت و ... )

    - توانایی آنالیز نمودن تصاویر
    - شبیه سازی صدا به صداهای کامپیوتری

    - دارای Player حرفه ای برای پخش صدا
    - تغییر همزمان صدا بعد از صحبت کردن شما به صورت OnTime
    - قابلیت ضبط صدا های تغییر یافته
    - افکت گذاری بر روی صدا در بیش از 100 حالت مختلف
    - دارای اکولایزر و بر طرف نمودن صدا های اضافی و noise

     و ... .

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: یک شنبه 5 تير 1390برچسب:دانلود,نرم افزار,کامپیوتر,تغییرصدا,
  • Cyberlink PowerDirector v9.0 Ultra 64 نسخه جدید نرم افزار مطرح میکس و ویرایش ویدیویی این بار ویژه 64

    یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای حرفه ای ویرایش و تدوین فیلم، نرم افزار قدرتمند کمپانی با نام PowerDirector Deluxe است که قابلیت های بسیاری را برای کاربر در زمیه ساخت فیلم های دینامیک و ویرایش حرفه ای فیلم ها را فراهم می آورد .

    قابلیت بسیار خوب ویرایش خودکار و اتوماتیک تصاویر توسط قالب های از پیش ساخته شده درونی،افکتهای متنوع و Transition های متعدد کار با این نرم افزار حرفه ای را بسیار آسان نموده است . ایجاد بهبود و فیکس و تعمیر کردن عیوب ویدیو ها به سرعت توسط ابزارهای قدرتمند و سریع، خلق و ویرایش دی وی دی های با کیفیت HD و انتشار ویدیو ها بر روی وب بر روی Streamload یا YouTube از ویژگی های خوب این نرم افزا است .

    به تازگی کمپانی Cyberlink نسخه جدید و 9.0 این نرم افزار قدرتمند خود را عرضه نموده است که در ادامه به معرفی برخی ویژگی های کلی نرم افزار CyberLink PowerDirector 9 می پردازیم .

    - افزایش چشمگیر کیفیت تصویر فایلهای ویدیویی

    با بهره گیری از تکنولوژی TrueTheater نرم افزار PowerDirector توانسته تاپیشرفت چشمگیر کیفی در تولید فیلم نهایی داشته باشد. همچنین با تثبیت رنگ و افزایش کیفیت رنگی تصویر و همچنین بالاتر بردن کیفیت در صحنه های اسلو موشن و آهسته و وجود صدایی دالبی ساراند فراگیر موجبات بالا بردن کیفیت فایلهای ویدیویی شما را فراهم می آورد.

    - 5 برابر رندرینگ سریعتر فایلهای ویدیویی با پشتیبانی از CPU/GPU Acceleration !

    - بخش آموزشی DirectZone برای آموزش حقه های میکس .

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: یک شنبه 5 تير 1390برچسب:ویرایش,تدوین فیلم,نرم افزار کامپیوتر,
  •  


    امروز بسیاری از کاربران ایرانی با مشکل آنتی ویروس مواجه هستند و به نظر می رسد این مشکل حل شده است. ضد ویروس شید با تلفیق دو موتور، استفاده از تکنولوژی های جدید سرعت بخش، محیطی ساده و بروزرسانی بدون دردسر بهترین گزینه برای کاربران خانگی در ایران است. قدرت ضد ویروس شید بعلت استفاده همزمان از دو موتور خارجی بسیار بالا است. این ضد ویروس با بکارگیری تکنولوژی‌های سرعت دهنده‌ی جدید بصورت قابل توجه‌ای سرعت خود را بالا برده و تاثیر خود را بر کیفیت عملکرد رایانه به حداقل رسانده است. محیط آن نیز با ترکیب سادگی، زیبایی و فارسی بودن، بهترین محیط در بین آنتی‌ویروس‌ها برای کاربران ایرانی است. یکی از بزرگترین مزیت‌های استفاده از ضد ویروس شید به‌روزرسانی بدون دردسر آن است.



    www.SheedAntivirus.com

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:دانلود,نرم افزار,کامپیوتر,آنتی ویروس,
  • دانلود رايگان مسنجر قدرتمند بیلوکس

    مسنجر بیلوکس نام یکی از معروفترین نرم افزارهای پیام رسانی می باشد. پس از گذشت سه سال جایگاه خاص خود را در میان کاربران یافته، البته اين مسنجر جزو اولين مسنجر ايرانيان خارج از كشور نيز شناخته مي شود و معمولا هر سال با ارائه چندین نگارش جدید اقدام به ارائه خدمات جدیدی به کاربران خود می کند. اين مسنجر قدرتمند همانند زمان ابتدای ورود پيام رسان ياهو مسنجر دارای طرفدارهای بسیاری است. اتاق های گفتگو در این نرم افزار دارای کاربران فارسی زبان بسیاری است و میتوان آن را جایگزین نرم افزار و اتاق های چت یاهو دانست.
    برخي از امکانات مسنجر بیلوکس:
    دارای امکان چت با صدا با کیفیت صدای عالی - دارای اتاق های گفتگو با امکان مدیریت کاربران - اتاق های گفتگوی شخصی و دارای آرشیو چت - چت تصويري با كيفيت فوق العاده - قابلیت بروزرسانی خودکار و امکانات بسیار دیگر که با بروزرسانی اضافه خواهند شد ...

     
    دانلود - 5.7 مگابایت

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:دانلود,نرم افزار,کامپیوتر,یاهومسنجر,
  • دانلود پلیر فیلم و تصویر قدرتمند با کی ام پلیر - KMPlayer 2.9.4.1435 Final

    با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمايند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.


     



     


    قابلیت های كلیدی نرم افزار KMPlayer 2.9.4.1435 Final:

    - محيطي جذاب و سه بعدي متفاوت با آنچه تا كنون ديده ايد
    - پشتيباني از فرمتهاي صوتي و تصويري: VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime
    - امكان كپچر كردن فايلها با كيفيت قابل قبول
    - در اختار گذاشتن تمام اطلاعات يك فايل صوتي يا تصويري مانند : نوع فايل ، پسوند و .. . و امكان ويرايش يا كپي
    - هماهنگي و پشتيباني از برنامه هاي : Winamp, Realmedia and Quicktime by the internal logic
    - قابليت نمايش زير نويس فيلمها و سازگاري كامل با زبان فارسي
    - نرم افزار بسيار كم حجم با قابليتهاي بسيار زياد
    - قابليت تعريف و تنظيم كليدهاي پخش برنامه به آساني
    - قابليت پشتباني از پوسته و پلاگينهاي مختلف در برنامه
    - قابليت نشان دادن اطلاعات فايلها به صورت كامل پشتيباني از فايلهاي فشرده
    - پشتيباني كامل از فرمتهاي دي وي دي
    - پشتباني كامل از فايلهاي فلش
    - پشتيباني بالا از دوربين هاي ديجيتال
    - امكان پخش فايلهاي AAC, OGG
    - پشتيباني از Shockwave Flash/FLC/FLI
    - پوسته هاي جذاب و زيبا
    - امكان هماهنگ شدن با پلاگينهاي وينمپ
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: جمعه 27 خرداد 1390برچسب:kmplayer,
  • صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


    gonbad.download

    moh3n

    gonbad.download

    http://gonbad.download.loxblog.ir

    پرتالـ تفریحی و سرگرمی گنبدی ها

    دانلود نرم افزار Internet Download Manager v6.07.16 Final

    پرتالـ تفریحی و سرگرمی گنبدی ها

    آسان و بی دردسر دانلود کنید. | اس ام اس | گالری عکس | فال روزانه|دانلود فیلم| .عـکس.آهنگ.ورزشی...

    پرتالـ تفریحی و سرگرمی گنبدی ها